Nazwa forum

Opis forum

Ogłoszenie


#1 2011-04-04 19:37:10

Shinon

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-03
Posty: 13
Punktów :   

Katon

W tym temacie udostępniam wam wszystkie aktualne jutsu na naszym forum.By użyć,któregoś z nich należy zapoznać się z rangą i wymaganiami jak i też mieć odpowiednią naturę chakry.W tym temacie również piszemy jaką technikę bierzemy by był porządek.

Spoiler:

Gamayudan
Ranga techniki: C.

Użytkownik po zawiązaniu kilku pieczęci, koncentruje w płucach specjalny olej, powstający z odpowiednio zmieszanych substancji wewnątrz organizmu. W tej mieszance znajduje się także chakra używającego. Energia ta musi być naturą Katon, lecz nie powoduje palenia się oleju przez zbyt małą jej ilość. Po tej operacji użytkownik wypluwa z płuc dużą porcję oleju. Taki olej jest bardzo śliski, dzięki czemu może spowodować ślizganie się przeciwników po podłodze. Głównym jego zastosowaniem jest wzmocnienie technik Katon do niewyobrażalnego w niektórych przypadkach poziomu. Olej ten jest bardzo łatwopalny, a na dodatek przesycony chakrą żywiołu Katon. Ogień, gdy tylko znajdzie się na tym oleju, zwiększa swoją objętość i prędkość przemieszczania,

Koszt chakry: 200 PCh.
Szybkość oleju : 15-25


Goukakyuu no Jutsu
Ranga techniki: C.

Prosta, lecz najsławniejsza chyba z technik Katon. Jedna z pierwszych, której uczą się młodzi członkowie klanu Uchiha. Polega na skoncentrowaniu chakry żywiołu Katon w płucach, a następnie wypluciu jej. Ogień, który wydostaje się z naszych ust, przybiera postać sporej kuli. Kulę można wykorzystać na dwa sposoby : zaatakować nią blisko stojącego przeciwnika i natychmiast zgasić, nie pozwalając na to, by poszła dalej, lub wysłać ją w kierunku dalej położonego wroga. Kula nie jest zbytnio szybka, ale za to duża i w przypadku trafienia wroga zyskuje on pokaźne poparzenia, które mogą poprzeszkadzać w dalszej walce. Ważną ciekawostką jest fakt, iż technika jest naprawdę wszechstronna, a jej siła rośnie wraz z użytkownikiem (a dokładniej z ilością tchniętej w nań chakry).

Koszt chakry: od 250 do 650 PCh
Szybkość : od 35 do 65


Bakuhatsuteki kouen tama
Ranga techniki: C.
Prosta, ale dość skuteczna technika Katonu. Użytkownik wyciąga rękę po czym tworzy przed nią mały czerwono – żółtawy pocisk, którym ciska do przodu. Odległość na jaką zostanie rzucony zależy od siły ( ilość ptk w sile podzielona przez 2 i wyjdzie nam odległość). Po uderzeniu w ziemię technika ta wybucha, promień na którym pojawia się ogień to ok. 3-4 metry. Jeden czy 2 pociski praktycznie nic nie robią przeciwnikowi poza zniszczeniem ubrania, kamizelki czy lekkimi poparzeniami. Technika nadaje się do niszczenia klonów, w ich rękach jest również zabójcza. Im więcej pocisków trafi tym większe będą obrażenia, po 15 pociskach wróg może być niezdolny do walki.

Koszt chakry : 150 za pocisk
Szybkośc : 30-40


Kasumi Enbu no Jutsu
Ranga techniki: C.
Technika ta pozwala wypluć specjalną wydzielinę przypominającą pajęczą siec. Pajęczyna leci do przodu mając szerokość ok. 4 metrów. Jest ona bardzo łatwo palna, jakikolwiek kontakt z ogniem spowoduje podpalenie całości. Potem ogień będzie leciał do przodu wraz z pajęczyną, jest to doskonałe jutsu do zniszczenia klonów. Minusem techniki jest to, ze potrzeba ognia do jej wykonania. Ogień ten musi już płonąc nie da się połączyć kasumi enbu z jakimś innym jutsu ognistym, gdyż nie ma na to czasu. Dlatego najlepiej najpierw podpalić jakąś cześć pola walki, a dopiero potem używać tego jutsu.

Koszt chakry: 200 PCh.
Szybkość : 30-35
Wymagania: Gamayudan


Endan
Ranga techniki: B.
Prosta, lecz bardzo skuteczna technika Katonu polegająca na wypluciu nieukształtowanej porcji ognia. Ma ona dużą zaletę - wytwarza między ustami użytkownika a wyplutym ogniem silne ciśnienie, co nadaje płomieniom niezwykłą siłę. Zetknięcie się z nim grozi bardzo ciężkimi poparzeniami, w niektórych przypadkach nawet śmiercią. Ogień jest najlepszy na bliskie dystanse, im dalej tym trafienie staje się cięższe i siła uderzenia spada. Zasięg maksymalny to ok. 10m.

Koszt chakry: 200 PCh.
Wymagania: Goukakyuu no Jutsu
Szybkość: 40-55


Hai Seki Shou
Ranga techniki: B.
Technika polega na zgromadzeniu w płucach ogromnych ilości pyłu. Pył ten przesycamy naszą własną chakrą natury Katon, następnie wypuszczamy go w kierunku wroga. Pył "łączy" się z powietrzem, przez co rozprzestrzenia się na sporym terenie. Pył układa się w kształt wielkiej kopuły o wysokości ok. 10 metrów i promieniu ok. 13-15. Zaraz po rozprzestrzenieniu pyłu możemy dodać do niego parę iskier wytworzonych dzięki użyciu chakry Katon. Pył eksploduje zadają parząc wszystkich wrogów znajdujących się w środku. Obrażenia te nie są jednak obrażeniami śmiertelnymi.

Koszt chakry: 350 PCh.
Wymagania: Goukakyuu no Jutsu
Szybkość: 35-45


Housenka no Jutsu
Ranga techniki: B.
Technika niezwykle słynna wśród członków klanu Uchiha. Polega na skoncentrowaniu w płucach ognia, który wypluwamy w postaci ognistych pocisków. Pociski są bardzo szybkie, ale w przypadku trafienia nie czynią zbytnio dużych szkód - tylko średnie poparzenia. W pociskach można ukryć np. Shurikeny, co zwiększa zadane przez technikę obrażenia. Pociski są niewidoczne dla zwykłego oka, dlatego potrafią sprawić niespodziankę wrogowi. Sprostowanie- istnieje również możliwość ukrycia większych broni, ale już nie bezpośrednio w pociskach.

Koszt chakry: 150 za kulę max 5 kul PCh.
Wymagania : Goukakyuu no Jutsu
Szybkość : 45-55


Katoki no Jutsu
Ranga techniki: B.
Bardzo ciekawa technika polegająca na wytworzeniu pokrytego płomieniami miecza.. Ataki z jego pomocą są niezwykle skuteczne, miecz jest bardzo ostry i potrafi przecinać nawet najtwardsze drzewa, no i oczywiście nawet najwytrzymalszych przeciwników. Niestety, nie nadaje się do blokowania ciosów. Jeśli spróbujemy walczyć z pomocą zwykłej broni przeciwko temu mieczowi, nasza broń ulegnie nagrzaniu, zaś po kilku turach stopieniu ( zależy od materiału broni). Miecz jest bardzo podatny na wodę i silny wiatr. Maksymalny czas używania to 4 tury.

Koszt chakry: 300 + 50 ( za turę) PCh.


Katon: Karyudan
Ranga techniki : B.
Za pomocą tego jutsu ninja wypuszcza z ust falę ognia, która leci po linii prostej. Fala ta jest niestabilna i słabsza od Endan. Jednak za jej pomocą możemy podpalić każde błoto i stworzyć zabójczą kombinację. Sam ogień ma zasięg ok. 15 metrów i jest raczej nieszkodliwy ( po trafieniu można otrzymać lekkie poparzenia). Jednak po złączeniu go z błotem powstaje zabójcza mieszanka, która potrafi poważnie poparzyć i obić nawet najsilniejszych shinnobi.

Koszt chakry : 350
Wymagania : Endan
Szybkość : 50-60


Hibashiri
Ranga techniki: B.
Technika polegająca na stworzeniu dwóch kręgów wysokich, biało-pomarańczowych płomieni. Użytkownik stojący w miejscu wypowiada nazwę techniki, zaraz potem powstaje przed nim coś w rodzaju ogniska. Po chwili na 2 strony zostają wystrzelone płomienie, które zamykają w okręgu zebranych wrogów. Okrąg posiada średnicę równą 8-10 metrów. Ruchy w jego środku są strasznie ograniczone, przez co ucieczka może być ciężka. Technika ta świetnie łączy się z Fuutonami, bez problemu można Spalic wrogów zamkniętych w środku. Jej to technika nie stawiająca na obrażenia tylko na powstrzymanie rywali.

Koszt chakry: 350 PCh.
Szybkość: 60-65


Ryuuka no Jutsu
Ranga techniki: B.
Technika polegająca na wypluciu dużej ilości ognia. Ogień formuje się w ogromny strumień, posiadający niezwykłą szybkość. Niestety, jeśli nie posiadamy drutów, nie możemy owym strumieniem kierować. Inaczej jest, kiedy przywiążemy do czegoś drutem przeciwnika, po czym drugi jego koniec weźmiemy w usta i dopiero wtedy wyplujemy ogień. Wówczas płomienie przebiegną po drucie, następnie zaś uderzą prosto we wroga. Technika może też lecieć po linie czy jakimkolwiek innym materiale, jednak bez tego rozejdzie się i będzie kompletnie nieskuteczna.

Koszt chakry: 350 PCh.
Wymagania: Goukakyuu no Jutsu
Szybkość: 50-60


Zukkoku
Ranga techniki: A.
Jedna z najpotężniejszych technik żywiołu Katon. Po złożeniu odpowiednich pieczęci użytkownik musi otworzyć usta i skupić chakrę ognia w kuli. Po chwili wystrzeliwuję to kulę ( mała kulka średnica ok. 1m), która po trafieniu w cel rozpada się i wybucha. W odległości 5 m od wybuchu obrażenia zadane przez ten pocisk są poważne, można powiedzieć, że śmiertelne ( jeśli ktoś nie ma jutsu obronnych). Im dalej ktoś stoi od wybuchu tym obrażenia są mniejsze ( ukrywając się za drzewem 20 m od wybuchu nic nam się nie stanie).

Koszt chakry : 500
Wymagania : Ryuuka no Jutsu
Szybkość: 65-75


Dai Endan
Ranga techniki: A.
Technika polega na skoncentrowaniu w organizmie ogromnych ilości ognia, po czym wyplucia go. Popędzane ciśnieniem płomienie mają niewiarygodną szybkość i pokaźną siłę. Tym razem strumień sięga nawet 20-25 metrów od użytkownika. Otrzymanie ciosu taką falą ognia powoduje poważne poparzenia, jeśli przeciwnik się nie zasłoni mogą być one nawet śmiertelne. Jeśli podczas wykonywania techniki ktoś trafi w brzuch użytkownika to ten pęknie jak balon i płomienie rozejdą się w ogół niego.

Koszt chakry: 450 PCh.
Wymagania : Endan
Szybkość : 50-60


Karyuu Endan
Ranga techniki: A.
Technika polega na wypluciu z ust dużych ilości ognia, które formują się w potężny strumień. Strumień ten z ogromną szybkością gna przed siebie. Jutsu ma bardzo duży zasięg ( 35 m). Maxymalna liczba wyplutych strumieni to 3. Technika ta potrafi poparzyć przeciwników jednak powazne obrażenia zadaje tylko, jeśli rywale stoją 5-10 metrów przed nami. Im dalej położony jest wróg tym technika słabsza. Główną jej zaletą jest szybkość i siła wysłanych strumieni ognia.

Koszt chakry: 500
Wymagania : Endan
Szybkość : 50-65


Haikedo no Jutsu
Ranga techniki: S.
Najpierw użytkownik podnosi obie ręce do góry, to znak, że technika jest tworzona. Jutsu polega na wytworzeniu nad dłońmi ogromnej kuli ognia. Rozmiar tej kuli odpowiada jej sile, która jest więc tak samo wielka ( średnica ok. 4-6m). Kulę możemy skierować gdzie chcemy, leci ona z niesamowitą prędkością, trudno nawet uchwycić ją wzrokiem. Po uderzeniu w ziemię potrafi rozpaść się na płomienie, które tworzą razem naprawdę duży pożar. Sama siła uderzenia jest tak wielka, że może odrzucić rywala na paręnaście metrów, uderzyć nim o przeszkodę i śmiertelnie podpalić. Po trafieniu kuli w cel ( drzewo, człowieka tarcze itd.) tracimy nad nią panowanie.

Koszt chakry: 700 PCh.
Szybkość : 85-95 W ręce mistrzów ognia technika przekracza szybkość 100
Wymagania : 2 katony rangi A 2 B i Goukakyuu no Jutsu


Goryuuka no Jutsu
Ranga techniki: S.
Najpotężniejsza technika żywiołu Katon, ulepszenie Ryuuka no Jutsu. Właściwie od wyżej wymienionej techniki różni się tylko tym, że wypluty ogień formuje się w olbrzymią głowę smoka , która jest dużo szybsza i powoduje silniejsze obrażenia. Do tej techniki nie potrzeba żadnych linek czy też drutów. Głowy smoka mają taką temperaturę i siłę, że potrafią podgrzać atmosferę i wywołać deszcz. Bezpośrednie trafienie tą techniką bez tarczy zakończy się najpewniej śmiercią ( biorąc pod uwagę poparzenia i rzeczy przez które się przeleci wraz z głową). Technika o wielkim potencjale i zastosowaniu, majestatycznie prezentuje się jako jedno z najsilniejszych Nin jutsu .

Koszt chakry: 850 PCh.
Szybkość : 100 - 120
Wymagania : 6 dowolnych technik katon ( własne się nie liczą ) + Goukakyuu no Jutsu + Ryuuka no Jutsu

Offline

 
Buttony
Kontakt
Toplisty
TEKST TEKST TEKST

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ez20092010.pun.pl www.boksy.pun.pl www.shetty.pun.pl www.fordelta.pun.pl www.khorinis-liferp.pun.pl