Nazwa forum

Opis forum

Ogłoszenie


#1 2011-04-04 19:32:27

Shinon

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-03
Posty: 13
Punktów :   

Suiton

W tym temacie udostępniam wam wszystkie aktualne jutsu na naszym forum.By użyć,któregoś z nich należy zapoznać się z rangą i wymaganiami jak i też mieć odpowiednią naturę chakry.W tym temacie również piszemy jaką technikę bierzemy by był porządek.

Spoiler:

Daibakuryuu no Jutsu
Ranga:C
Tworzy w wodzie wir wciągający do siebie wszystko w swoim zasięgu. Ta technika ma kształt stożka obrócnego do góry nogami, o dość dużym promieniu (8 metrów). Wszystko co się znajdzie w pobliżu zostaje wciągnięte do środka.
Wymagany jest zbiornik wodny.

Koszt: 200



Kokuun no Jutsu
Ranga: C
Aby stworzyć czarną chmurę należy złożyć dłonie w pieczęć. Z tak powstałego obłoku zaczyna padać łatwopalny deszcz. Ropa przy kontakcie z płomieniem tworzy większy ogień i podpala wszystko dookoła. Nie można jednak od tak sobie np. wykonać technikę Katon nad głowami ludźmi będącymi w zasięgu chmury. Ropę da się podpalić wyłącznie gdy ta jest kałużą.

Koszt: 250



Haran Banshou
Ranga: C
Technika zbliżona działaniem do Daibakuryuu no Jutsu. Po wykonaniu pieczęci zza pleców ninja wytwarzana jest wielka fala wodospadowa, która szarżuje w stronę przeciwnika. Działa na mniejszych dystansach i nie jest równie silna co w/w technika, lecz równie dobrze pozbywa się przeciwnika na dłuższą chwilę.

Koszt: 150



Mizukiri no Yaiba
Ranga: C
Ninja tworzy wodny miecz, który jest równie wytrzymały co żelaźni pobratymcy tworzeni w kuźni. Tnie, przecina itp. - zachowuje wszystkie właściwości zwykłego ostrza.

Koszt: 150



Mizu no Muchi
Ranga: C
Druga technika tworząca broń z wody, tym razem bicz. Rzemień bata jest solidny; wytrzymały i długi, więc na odległości 7 metrów można trzymać przeciwnika w ryzach. Przy wykorzystaniu dodatkowej techniki Raiton ninja może zranić przeciwnika wiązką elektryczności przechodzącą przez bicz.

Wymagania: Mizukiri no Yaiba
Koszt: 200



Kiri Gakure no Jutsu
Ranga: C
Za pomocą pieczęci użytkownik tworzy bardzo gęstą mgłę, która przeszkadza przeciwnikowi w widzeniu dookoła. Normalne oczy nie dostrzegą zbyt dużo, natomiast dla posiadaczy DouJutsu sprawa ma się inaczej. Wyłącznie Tsuujitegan potrafi dokładnie widzieć okolicę; Byakugan po większym skupieniu dostrzeże przepływ chakry u przeciwnika, Sharingan ma trochę większe problemy z tym. Postać tworząca mgłę widzi lepiej od wroga.

Wymagania: podmokły teren bądź zbiornik wodny
Koszt: 200



Mizurappa
Ranga: C
Technikę tą można nazwać wodnym jutsu zbliżonym wersją do Katon:Goukakyuu no Jutsu. Z ust shinobi, oczywiście po złożeniu pieczęci, wydobywany jest szeroki strumień wody. Nie jest on ani szybki ani wytrzymały na większe dystanse - wszystko zależy od czakry wykorzystanej do użycia techniki. Przy zetknięciu z przeciwnikiem odrzuca go do tyłu. Siniaki i liczne pomniejsze obrażenia są skutkami celnego ataku.

Koszt: od 250 do 650
Szybkość: od 35 do 65



Suikoudan no Jutsu
Ranga: C
Złożenie odpowiednich pieczęci aktywuje powstanie wodnych pocisków przypominających sylwetkę długich węży. Jest ich trzy. Atakują one przeciwnika, lecz nie są zbyt silne aby mogły go poważnie zranić. Jutsu jest efektywne gdy w grę wchodzi pozbycie się klonów czy podrzędnego przeciwnika, który ledwo stoi. Technika sprawdza się też przy pomniejszych pożarach.
Wymagania: zbiornik wodny

Koszt: 250



Teppoudama
Ranga: C
Jedno z jutsu denerwujących każdego przeciwnika. Nie wymaga pieczęci i jest dość szybkie w działaniu. Polega na skumulowaniu chakry w jamie ustnej i wypluciu jej w postaci wodnego pocisku, dosłownie - naboju. Atak dystansowy gdy dotrze do oponenta przewraca go i wyklucza z walki na kilka chwil.

Koszt: od 200 do 600
Prędkość: od 45 do 80



Houmatsu Rappa
Ranga: B
Prosta, lecz bardzo dobra technika spod znaku Suiton. Użytkownik z ust wytwarza pokaźną ilość wody pod wysokim ciśnieniem. Umiejętność przydatna do powalenia i zranienia przeciwnika oraz do zgaszenia dużego pożaru.

Wymagania: Teppoudama
Koszt: od 250 do 550
Prędkość: od 30 do 80



Gousuiwan no Jutsu
Ranga: B
Gdy shinobi potrzebuje większej siły do walki z przeciwnikiem może wykonać tą technikę do wzmocnienia danej kończyny. Woda przybiera formę dodatkowej masy mięśni, dzięki czemu siła w wybranej kończynie wzrasta o 20 punktów.

Koszt: 250 / kończyna



Suirou no Jutsu
Ranga: B
Technika wodnego więzienia. Wersja używana przez Zabuze wymaga by dłoń użytkownika zanurzona była w kuli wody. Przeciwnik znajdujący się wewnątrz ma utrudnione poruszanie się, a z sekundy na sekundę posiada mniej tlenu. Przerwanie kontaktu fizycznego ręki ninja przez drugiego przeciwnika z więzieniem niszczy kopułę. Aby móc z nim walczyć, i aby nadal kula mogła istnieć, trzeba przedtem wezwać do pomocy Mizu Bunshin, który zastąpi dłoń użytkownika.

Wymagania: Mizu Bunshin, dwie techniki Suiton, zbiornik wodny.
Koszt: 250



Suigadan
Ranga: B
Shinobi wytwarza z wody trzy wirujące wodne świdry, które uderzają w przeciwnika. Ostre szpikulce wychodzą z trzech stron uderzając prosto w przeciwnika. Trafienie może zakończyć się przebiciem ciała przeciwnika. W niektórych sytuacjach, gdy cel jest zbytnio osłabiony walką, może dojść do śmierci zaczętej długim cierpieniem w boleściach świdrów.

Wymagania: zbiornik wodny
Koszt: 250



Suihashu
Ranga: B
Technika bardzo cenna dla każdego gracza na czas, gdyż nie wymaga pieczęci. Trzeba wyłącznie unieść ręce do góry, by chwilę potem strzelić z nich strumieniem zwartej wody w stronę przeciwnika albo innego wytyczonego celu. Jutsu jest doskonałą odpowiedzią na ataki dymne (np. Doku Kiri bądź granaty)

Wymagania: min. jedna technika Suiton
Koszt: od 250 do 400
Prędkość: od 25 do 50



Suijnheki
Ranga: B
Jedno z nielicznych jutsu obronnych Suiton. Ninja po złożeniu pieczęci wydmuchuje z ust barierę wody, która otacza go dookoła jak ściana. Powstały "mur" broni przed słabszymi atakami Katon, Taijutsu czy rzutem kunaiami, shurikenami itp. Zniszczyć go może wyłącznie bardzo dobra technika ognia albo elektryczności.

Wymagania: dwie techniki Suiton
Koszt: 200



Ja no Kuchi
Ranga: B
Po złożeniu pieczęci użytkownik tworzy kolumnę wody, która zamienia się w długiego węża o otwartym pysku. Obracając swoim tułowiem jak świder goni on przeciwnika dopóki nie zostanie powstrzymany przez technikę Katon bądź Doton (min. rangi B) bądź nie dopadnie wyznaczonego celu. Obrażenia po zetknięciu się z jamą węża są bardzo poważne. Podczas walki można przyzwać więcej niż jednego potwora.

Wymagania: Suishuu Gorugon
Koszt: 250 / węża



Goshokuzame
Ranga: B
Z każdego palca u dłoni shinobi wychodzi struga chakry, która w kontakcie z głębiną wody zamienia się w dorosłego rekina. Każda z ryb jest drapieżna, szybka oraz posiadająca ostre uzębienie. Kontakt przeciwnika z nimi może być dla niego śmiertelny. Gdy wróg zaatakuje rekina, ten odnawia się dzięki wodnej budowie ciała.

Wymagany jest zbiornik wodny.
Koszt: 500Pch



Suikoupan no Jutsu
Ranga: B
Po złożeniu pieczęci shinobi wysuwa z wody pocisk uformowany w postać rekina o ostrych zębach. Prowizoryczny żarłacz rekini wyskakuje z wody z impetem, nacierając na przeciwnika. Gdy nie trafi, powraca do wody, gdzie zamienia się w poprzedni stan, czyli wodę.

Wymagania: zbiornik wodny, Goshokuzame
Koszt: 100



Mizuame Nabara
Ranga: B
Shinobi wypluwa z ust kleistą ciecz przypominającą konsystencją bardzo gęsty syrop. Złożenie pieczęci trwa bardzo krótko, natomiast wydatek chakry nie jest już mały. Kleista maź może objąć maksymalnie dwadzieścia metrów długości i piętnaście szerokości ziemi. Jeśli przeciwnik znajdzie się na cieczy PRZED zgromadzeniem chakry w stopach, nie będzie mógł się poruszać aż do momentu wymyślenia sposobu na pozbycie się przeszkody. Może również zostać np. wyrzucony w powietrze za pomocą techniki wybuchowej.

Koszt: 300
Koszt skumulowania chakry w stopach : min.200



Suishuu Gorugon
Ranga: B
Shinobi wytwarza kulę wody, która zmienia się w węża. Wąż ten może poranić przeciwnika ostrymi zębami. Jest on kontrolowany przez użytkownika. Porusza się z dość dużą prędkością i jest bardzo groźny. Da siego zniszczyć jakąś silną techniką katonu.

Koszt: 250



Mizu Kamikiri
Ranga: B
Shinobi uderza stopą w podłoże, następnie unosi nogę przez co na przeciwnika rusza fala wody, która może go nawet przeciąć. Żeby wykonać tą Technikę wymagana jest choćby kropla wody na stopie. Jest to szybki i dość silny atak. Niszczy ziemię ,by wydobyć się na powierzchnię.

Koszt: 250



Mizu Bunshin no Jutsu
Ranga: B
Wodna wersja Kage Bunshin. Stworzony klon również posiada 10% chakry użytkownika w chwili tworzenia i działa tak samo jak on, lecz nie jest tej samej budowy. Po przebiciu ciała Bunshin powraca do pierwotnej formy, wody. Plusem posiadania techniki tworzenia wodnych klonów jest to, że tylko Mizu Bunshin może podtrzymywać wodne więzienie.

Wymagania: zbiornik wodny. Mizu Bunshin może wykonywać wyłącznie jutsu Suiton.
Koszt: 175 / klona



Suiryuuben
Ranga: A
Technika nie wymagająca pieczęci. Z dłoni ninja tworzą się strugi wody, które zaczynają tworzyć obramowanie większego pojemnika. Cała struktura przypomina dziecięcego, zabawkowego bąka. Gdy zajdzie taka potrzeba z "naczynia" zaczynają wyskakiwać podłużnne bicze - w sam raz jako obrona na zmasowane ataki klonów bądź pająków itp. Po dwóch turach jutsu przestaje działać, a armatka rzemieni znika jako kałuża wody. Długość jednego bicza nie przekracza 20 metrów.

Wymagania: Suigadan
Koszt: 250



Suika No Jutsu
Ranga: A
Gdy Shinobi zostanie zaatakowany jego ciało zamienia się w wodę, po wszystkim woda znów łączy się i Shinobi wraca do swojej zwykłej formy. Technika bardzo przydatna. Można nią uniknąć wielu technik i jest to niesamowicie skuteczne jutsu defensywne. Jednak jeżeli się za dużo razu jej użyje, to już można nie wrócić do swojej poprzedniej formy, a stać się kleistą kałuża o zerowych umiejętnościach ruchowych.

Wymagnia: Mizu Bunshin no Jutsu
Koszt: 250



Suitenhoufutsu
Ranga: A
Wodne Więzienie w wersji Kisame. Kulista cela zamyka w sobie przeciwnika, który ma ograniczone ruchy oraz coraz mniej czasu na wydostanie się. Woda w środku jest zabójcza, o ile człowiek nie znajdzie sposobu na głębsze wstrzymanie oddechu albo zniszczenie kopuły. Niepodtrzymywana przez użytkownika ani jego klona - nie wymaga więc kontaktu kończyn. Aby ją zniszczyć trzeba posiadać ekwipunek działający na zasadzie Juuken bądź samego członka klanu Hyuuga, który zniszczy swoimi umiejętnościami powłokę chakry trzymającą wodę.

Wymagania: trzy techniki Suiton, podmokły teren bądź zbiornik wodny
Koszt: 350



Suiryuudan no Jutsu
Ranga: A
Jest to ulepszone Suikoudan no Jutsu. Po złożeniu długiej pieczęci z wody wyskakuje nie grupa trzech węży, lecz jeden duży smok, który mknie w stronę przeciwnika by zetknąć się z nim w zabójczym ataku. Technika niesamowicie skuteczna na krótkie dystanse wymaga, by smok nie przekroczył odległości dwudziestu metrów od zbiornika, bo inaczej jutsu przestaje działać. Ważnym plusem Suiryuudan no Jutsu jest fakt, że mimo odnoszonych obrażeń smok nadal mknie ku celowi.

Wymagania: Suikoudan no Jutsu
Koszt: 300



Suishouha
Ranga: A
Złożenie pieczęci aktywuje jutsu Suiton. Polega ono na wytworzeniu wielkiej kolumny wody dookoła użytkownika, która opadła z niebywałą siłą na wybrane miejsce. Ilość wody wystarcza by zalać teren, więc podobnie jak Baku Suishouha ninja tworzy zbiornik. Nie może jednak go kontrolować za pomocą jazdy po falach - stąd mniejszy koszt.

Koszt: 250



Daibakufu no Jutsu
Ranga: A
Po złożeniu pieczęci, przy pomocy Suiton, ninja tworzy za swoimi plecami półkulistą kolumnę wody. Szybko zamienia się ona w długi pocisk wody i na zasadzie torpedy mknie w kierunku przeciwnika.Tratuje wszystko co na swojej drodze łącznie z oponentem. Trudno mu wykonać jakikolwiek ruch, a co dopiero wykonać jutsu. Ciągnięty jest przez pocisk aż do momentu gdy nie zetknie się on z naturalna przeszkodą, np. wysoką ścianą skały bądź ziemi. Sam pocisk jest bardzo długi i potężny, atakuje z siłą rwącego wodospadu.

Wymagany jest zbiornik wodny
Koszt: 300



Baku Suishouha
Ranga: A
Z ust shinnobi wyrzucana jest ogromna ilość wody, która zalewa teren walki tworząc wielki basen. Ninja może w ten sposób używać innych technik Suiton wymagających zbiornika oraz kontrolować wodę tworząc fale. Dzięki wysokiemu kosztowi w czakrze może nie tylko stworzyć środowisko wodne, ale i dowolnie jeździć na szczytach fal tratujących przeciwnika.

Koszt: 450



Hahnoryuu
Ranga: S
Ninjutsu posiada Rasengan, Raiton Chidori, Fuuton Rasen Shuriken. Suiton również posiada kulę uderzeniową o olbrzymiej mocy. Wiruje ona w dłoni shinnobi, by w zetknięciu z przeciwnikiem bądź innym celem stać się atakiem o sile porównywalnej do potęgi fali tsunami. Kula nie rozpryskuje się na boki, lecz prze do przodu zgodnie z powierzonym atakiem ninja. Na bliższych dystansach jest wręcz zabójcza. W połączeniu z Rasen Shuriken skutki mogą odbić się na terenie dookoła i na większej liczbie przeciwników.
Wymagania: cztery jutsu Suiton

Można się nauczyć od :?
Koszt: 450
Można użyć dwa razy podczas walki z różnicą trzech tur !



Senshokuzame
Tysiąc żarłocznych rekinów pojawia się jako szczyt i budulec wysokiej fali, by niczym huragan przejść nad wybranym miejscem. Każde stworzenie jest groźne, drapieżne, lecz chakra jaką trzeba włożyć w owy atak jest jedynym minusem techniki; nie licząc oczywiście wpływu elektryczności, dobrej obrony czy ognia. Straty po udanym ataku są bardzo wielkie.

Wymagania: Zbiornik wodny, Goshokuzame
Koszt: 1500Pch


Daibaku Suishouha
Ranga: S
Ulepszona wersja tworzenia basenów wodnych. Wokoło przeciwnika powstaje ogromna kopuła wody, która porusza się wraz z oponentem. Wróg, mimo poruszania się, ciągle jest w samym środku kopuły, co nie pozwala mu uciec normalnym sposobem.
Wymagania: cztery jutsu Suiton w tym jedna tworząca basen wodny

Można się nauczyć od : ?
Koszt:550

Offline

 
Buttony
Kontakt
Toplisty
TEKST TEKST TEKST

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.boksy.pun.pl www.dziennikarze.pun.pl www.ez20092010.pun.pl www.fordelta.pun.pl www.khorinis-liferp.pun.pl